reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Radovan Jankovič

Radovan Jankovič

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek (snáď).Za ľudí by mali hovoriť činy; slvá nič nedokazujú. Zoznam autorových rubrík:  Vymyslené humorné poviedkyČo ma škrieVtipne o vlastnom životeIné pokusy

reklama

Iné pokusy

Test

Radovan Jankovič

Test

  • 21. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 518x
  • 2
Ako sa robí vedecký objav

Radovan Jankovič

Ako sa robí vedecký objav

Ako sa robí vedecký objav? No, to vás napadne geniálna myšlienka, môžete ju rozvíjať, testovať, potom s ňou oboznámite ľudí, ktorí vám neuveria a začnú sa snažiť všemožne ju vyvrátiť. A ak máte šťastie, tak nič poriadne nevymyslia, zmieria sa s tým a váš výmysel sa stane zákonom. Áno, takto to funguje. Fungovalo. V 19. storočí.

  • 17. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 619x
  • 2
Zvrátenosť

Radovan Jankovič

Zvrátenosť

Niekde som počul, že dieťa si smrť so všetkými jej následkami uvedomuje od ôsmeho roku života. Ak to smiem spätne zhodnotiť, zdá sa mi, že ja som si ju uvedomoval skutočne naplno.

  • 28. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 925x
  • 0
Školský dialóg

Radovan Jankovič

Školský dialóg

V škole sme mali za úlohu (v rámci predvianočnej nálady) vytvoriť so susedom dialóg na ľubovoľnú tému. Ten môj, resp. náš, ak rátam spolužiaka, bol hodnotený ako najvtipnejší a znel približne nasledovne (nikam sme to nezapísali). V ústnej forme to asi znie lepšie, no ale čo už...

  • 28. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 184x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu